המדריך לאפיון אתר איכותי ושיווקי בקלות
                                  בגישת 4 האלמנטים



פרק 6: איך ליצור קישורים בין האתר והפייסבוק?

בפרק זה אנו ממשיכות ללמוד על אלמנט האש באתר, האחראי על יצירת מעמדי שיווק ומכירה באופן ישיר, והפעם נתבונן על הדרך בה אנחנו יכולות לקשר בין האתר שלנו לפייסבוק, ולמה זה בכלל כדאי.

לחצי כאן להורדת תוכן הפרק כקובץ לשמירה על המחשב שלך

למה מומלץ לקשר בין האתר לפייסבוק?

קישורים בין ערוצי שיווק שונים מומלצים כדי ליצור מערך שיווקי שלם, הנותן תחושה של נוכחות שיווקית רצינית, שלאורך זמן בונה אמון ויוצר כניסה משמעותית של העסק לתודעה. המטרה היא שגולש יוכל לעבור בקלות מהאתר למדיה החברתית ולהיפך, ולהתרשם בצורה מלאה יותר ממה שאנו מציעות לו.

מי שנכנס לאתר ורואה תוספים של פייסבוק מקבל רושם של אתר עדכני וחי, ומקבל עידוד ליצור אינטרקציה וקשר. כמו כן גם גוגל מאוד אוהב תוספי פייסבוק באתר, במיוחד כאשר הם פעילים (כלומר שהגולשים אכן השתמשו בהם). זה מוכיח לו שהאתר רלוונטי ופופולרי, ונותן לנו נקודות לחיוב במדד הדירוג.

אז איך יוצרים את הקישורים המתאימים בין האתר לפייסבוק?

ישנם כמה סוגים של תוספי פייסבוק שניתן להתקין באתר, ואלה החשובים שבהם:

  1. תיבת פייסבוק - תיבה היוצרת לינק ישיר ומאוד בולט לדף העסקי שלנו. דרכה ניתן גם לעשות לייק לדף בלי להיכנס לפייסבוק (וכך להפוך לאוהדי הדף ולקבל ממנו עדכונים), וגם להיכנס באופן מיידי להתרשם מהדף העסקי שלנו.
  2. כפתורי לייק - אותם ניתן לשתול בכל דפי האתר או בחלקם, ולאפשר לגולשים לסמן כי הם אוהבים דפים ותכנים ספציפיים.
  3. תגובות פייסבוק - ניתן לשתול בסוף מאמר באתר מקום בו גולשים יגיבו לתוכן שלו באמצעות היוזר שלהם בפייסבוק.

ולמה כדאי ליצור לינקים מהפייסבוק אל האתר?

יצירת לינקים מהפייסבוק לאתר מאפשרת לנו לשווק במדיה החברתית כאשר יש מאחורינו בסיס מידע חזק היוצר תחושה של זרימה וגאווה, ומאפשר לנו להמשיך בקלות ובכיף שיחות שנוצרות, ולתת שורה תחתונה שיווקית בצורת הפנייה לעוד מידע רלוונטי וספציפי באתר.

כמו כן לינקים מהפייסבוק אל האתר הם דרך מצויינת להגדיל את כמות הכניסות לאתר - שזה עוד דבר שגוגל מאוד אוהב, ומאוד משפיע על דירוג האתר בתוצאות החיפוש.


אז איך ליצור קישורים מהפייסבוק אל האתר?
  1. מטמיעים את כתובת האתר במיקום בולט וקבוע בדף העסקי שלנו (בטאבים המלבניים שלמעלה).
  2. מעלים סטטוסים (בדף העסקי או בפרופיל האישי) עם קישורים לתכנים באתר.
  3. נותנים לינקים מתאימים לאתר שלנו תוך כדי שיחות ואינטרקציות טבעיות, למשל בקבוצות.
  4. אם אנו משתמשות בשירות המודעות הממומנות – ניתן להטמיע קישור לאתר כלינק נבחר לנחיתה.

מה כדאי לי לעשות עם המידע הזה?
אני ממליצה לא לוותר על יצירת התממשקות של האתר עם הפייסבוק, הטמעת תוספים, ושתילת לינקים דו כיווניים קבועים, וכמו כן לזכור להשתמש בלינקים לאתר בכל הזדמנות ספונטנית ומתאימה שנוצרת תוך כדי שיחה במדיה החברתית. אם את צריכה עזרה ביישום ההמלצות – כמובן שאשמח אם תצרי איתי קשר!



נשתמע בעוד 3 ימים... ואם יש לך שאלות לגבי מה שלמדנו הפעם,
או בכלל
- מוזמנת בחום לכתוב לי!


שלך, תמר ענבר
יצירת תוכן ושיווק במדיה החדשה

  • ייעוץ וליווי שיווקי
  • כתיבה שיווקית ועריכת תוכן
  • עיצוב, שדרוג ובניית אתרים
מייל: tamarinbar09@gmail.com
אתר: www.inbar-sites.co.il 
בלוג: inbar-sites.blogspot.co.il 
פייסבוק: www.facebook.com/inbar.sites