שיווק נשי
אז מה זה בעצם שיווק נשי? המונח הזה נולד אצלי מכיוון שעבדתי בעיקר עם נשים, עסקתי מכל מיני כיוונים בתחום חקירת הנשיות, והבנתי שהגישה בה אני עובדת גם בתחום השיווק היא גישה שמשתמשת בחוזקות הנשיות ומותאמת למקצב הנשי.
השיווק הנשי שם את הפוקוס על אמנות החיבורים, השיחה וטיפוח הקשרים, על צמיחה עסקית המגיעה באופן טבעי מתוך תמיכה הדדית ושיתוף פעולה. המהות של השיווק הנשי היא לפעול מתוך הקשבה עמוקה פנימה וזרימה עם מה שמתגלגל לפתחנו, ולא רק לפי תוכנית העבודה שנקבעה מראש. הוא עוקב אחרי תחושות הבטן וקשוב להכוונת הלב. הוא ער לניואנסים העדינים של התקשורת הפנימית והחיצונית, ולא מתמקד רק במדדים המדוייקים והנראים לעין שלכאורה מספרים לנו מהי הצלחה.
הדגש שלי על העצמת האיכות הנשית בשיווק באה מתוך הבנה שאת הצד הגברי אנחנו מחזיקות כבר בתודעה, מתוך ציפיות ואמונות שעליהן גדלנו בתרבות המודרנית. כדי להצליח באמת ולהרגיש סיפוק מהעשייה שלנו יש צורך באיזון בין הנשי והגברי שבתוכנו, ורובנו זקוקות לתזכורת בנוגע לעוצמת הנשיות שיכולה לפתוח לנו שערים ברכות וללא מאמץ.
שיווק נשי משמעותו לגדל את העסק שלנו בסבלנות והקשבה. להשקות אותו בהתמדה אבל בלי לחץ. לשאת אותו כפי שאנחנו נושאות עובר ברחם או תינוק על הידיים, לטפח אותו כפי שאנחנו מטפחות ילדים. לדעת שיש לו עליות ומורדות אבל מה שיקבע לטווח הארוך זו האנרגיה שמתוכה נעבוד, והשקעה קבועה ומתמשכת מתוך אהבה אמיתית לדבר.